torsdag 19 februari 2009

Dåligt ös här...

Jag är dålig på att göra inlägg här!
Men å andra sidan vet jag inte om det är en enda själ som kikar till den här bloggen, förutom jag då ;)

Så jag får väl ha den som min egen lilla oas av sällsynta inlägg om inredning, haha

Iaf, drömmen om ett vardagsrum inrett i vitt och lite gammaldags, bondromantisk stil fortsätter.

Det är dock lite svårt att hitta soffor som passar in i det. Men Ektorpsoffa i Toftaholm Blå klädsel känns väl lite gammaldags iaf?

Eller ska man gå "all in" och välja den blommiga Byvik?Eller kanske Sigsta?

3 kommentarer:

Anonym sa...

jodå jag kikar in lite då o då :-)

*kramen*

Jonna sa...

Ifall du inte visste om sidan så skulle jag vilja tipsa dig om bemz.com. De syr upp klädslar till IKEA möbler. Jag köpte en klädsel till min soffa där.
Helt plötsligt gick den från grå och tråkig till ett riktigt smycke för lägenheten! :)

/Jonna

Gårdsromantik sa...

Jag kikar in!

Hälsningar Maud